Mi ultima dia en España

Det är min sista dag i Spanien (för i år) och jag har funderat över vad jag kommer sakna och vad jag inte kommer sakna med Spanien.
Vad jag kommer sakna med Spanien:
Det klarblåa underbara havet
VÄRMEN
Solen
Skolan
Nattlivet
Studenterna
Spontaniteten
Den konstiga dygnsrytmen
De konstiga mattiderna
Barerna
Kindpussarna
Spanskan
Vad jag inte kommer sakna med Spanien:
Oljudet från bilarna som alltid tutar
Perversa unga killar som stirrar på mig när jag går till skolan
Perversa gamla gubbar som ropar till mig när jag går till skolan
Bebisen som skriker i lägenheten ovan
Damen som går med klackskor hela tiden i lägenheten ovan
Hundarna (uppmärksamma plural här!) som skäller i lägenheten längst ner
Lägenheten generellt sett
Kan nog komma på mycket fler men det räcker än så länge!
Ses i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0