Palma de Mallorca

Igår klockan 24 kom jag hem från mini-resan till Palma de Mallorca! Det var en jätte trevlig liten resa vi gjorde! Vi kom dit i lördags runt 16:00, vi hann gå runt lite i staden och kika i affärer och dricka kaffe tills vi skulle möta upp några vänner och äta middag. Självklart åt vi middag på en italiensk restaurang, vi var ett sällskap på cirka 10 personer så jag hade inte så mycket att säga till om då.. Men det var trevligt i alla fall! Sen gick vi ut för några drinkar. Dagen efter gjorde vi en del sightsing! Till katedralen, till ett fort i utkanten av Palma som heter Pastell de Bellver. Det var väldigt fint! Sen åkte vi till en strand och sen mot flygplatsen!
Katedralen!
På väg upp för en hel del trappor upp mot Castell de Bellver!
Castell de Bellver
Martina, jag och Christina på toppen!
Jag i fortet!
Min lilla båt! hehe
Världens godaste vegetariska macka som innehöll sallad med sparris, ägg, tomat och dressing! Mums! svåräten dock..
Stranden! Jag tog bilden på eftermiddagen när vi lämnade stranden, när vi kom dit runt 14 var det sol över hela stranden!
Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra med kånken, då ser man att du är Svensk!

Puss

2011-10-07 @ 14:56:03
Postat av: Lotta

Ja! Jag har fått komplimanger för den från en amerikanska och en österrikare! Kånken kanske blir internationell!

2011-10-09 @ 17:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0