Calpe!

Vi åkte till en liten stad som heter Calpe i lördags. Där finns ett berg man kan klättra i vilket vi gjorde, vi tog massa kort på utsickten och åt sedan picknick mackor och chips! Mycket mycket gott och trevligt. Calpe ligger ca en timme från Alicante men som tur var har en vän till Kike bil så vi åkte tillsammans med de! :D Det var varmt och skönt och medan regnet öste ner i Alicante hade vi solsken och badväder! Lyckat som fasen!
Man kunde klättra väldigt högt upp men det blev bara läskigare och läskigare! Faarligt, faarligt! men hääärligt häärligt!
Hasta Luego!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Farmor skulle aldrig klara den klättringen!

2011-10-17 @ 20:38:38
Postat av: Lotta

Haha nej jag tänkte på det när jag var där!

2011-10-18 @ 00:05:43
Postat av: Sus

Faaan va nice det ser ut! Kan vi åka dit när jag kommer?! (A) :D <3

jag vill klättra!! hahah

2011-10-19 @ 20:21:50
Postat av: Sus

Jag vill vara högst upp på toppen!! :O :D <3

2011-10-19 @ 20:23:57
Postat av: Lotta

Haha du är ju knäpp! Det är skitläskigt! Och calpe ligger en timme utanför Alicante med bil, så om vi har tur men jag tror inte det tyvärr, men det finns ett fort 5 min från min lägenhet vi kan besöka! Den är jätte fin och ligger på ett berg! :D

2011-10-19 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0